fijne feestdagen

26 december 2017 - Chile Chico, Chili

hier zit de kerst er ook weer op en kijk ik zeker terug op een zeer geslaagde versie, met een lekkere bbq in het zonnetje en een goed wijntje erbij. heb ik me zeer goed vermaakt, ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad en wil ik jullie alvast een goed jaarwisseling wensen. ik ben deze week mijn schoolopdrachten aan het afronden en zal 5 januari vertrekken naar het zuiden, om daar 1,5 week rond te hiken. daarna zal ik voor 3 dagen terug komen op mijn woonplaats en zal ik daarna weer 17 januari vertrekken naar het noorden voor een week. vervolgens vier ik hier me verjaardag en zal ik snel weer terug in Holland zijn.

Groeten uit Chili

1. Henk en Suus:
    26 december 2017
    Bijna klaar voor de ontdekkingstochten in de rest van het immense land. Geniet bij elke stap Colin, maak geen misstap en wijk niet af van de gebaande paden dan zien we je heelhuids terug maar met een geweldige ervaring rijker. Dat is ons advies van 2 oud klimgeiten en wat zouden we graag een stukje met je optrekken. Hug van ons.
  2. Jasperina:
    27 december 2017
    🙋🏼‍♀️Ha die Colin, zal best spannend zijn om in je eentje rond te trekken🎒ben al weer benieuwd naar je nieuwe ervaringen.
    Geniet er maar van...
  3. Rak:
    27 december 2017
    🌄 😎
  4. Dinie Brugts:
    28 december 2017
    Hi Colin,
    Jij ook een prettige jaarwisseling gewenst.Op naar de vrijheid in je komende trektocht en
    kijk goed uit. Voor je het weet is het voorbij dus geniet ervan.
    veel lieve groetjes Dinie